JB Omdeling
Klagevejledning:
Her på siden findes klagevejledning til Trafikstyrelsen. Før der sendes en klage til styrelsen, skal der altid være klaget til JB Omdeling først. Styrelsen kan kun behandle en klage, som har været behandlet hos JB Omdeling.
Skulle der opstå klager over JB Omdeling og/eller firmaets arbejde og service, skal Trafikstyrelsens klageformular benyttes. Den findes via følgende link: Klager over postvirksomheder
Indgivelse af klage via klageformularen forudsætter identifikation med NemID. For borgere uden NemID henvises til mailadressen info@tbst.dk
Der er ikke nogen tidsfrist angående reklamationer hos JB Omdeling.
Ifølge JB Omdelings protokol for året 2023 er der ikke registreret indgivne klager. JB Omdeling har dermed overholdt firmaets generelle forretningsbetingelser.
JB Omdeling er af Trafikstyrelsen blevet pålagt at oplyse følgende, jf. lovens §16:
Ved gennemgang af firmaets logbog for året 2023 vedrørende tildragelser, som ikke er i overensstemmelse med de generelle forretningsbetingelser, herunder serviceniveauet, er intet fundet. Firmaet har med andre ord opfyldt sine målsætninger. Det er samtidig firmaets intention også fremover at fastholde dette serviceniveau.